Unknown Future
Posted on Tuesday, May 22, 22.5.12, Comment [0]
Assalamualaikum.. tak jawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) yesssssss, lagi lima hari aku akan berangkat ke Negeri Sembilan. lepas ni, aku akan menjadi pemastautin tetap di Negeri Sembilan. I'll MISS JOHOR. pejam celik pejam celik, dah nak tiba masanya aku akan berangkat ke sana, meneruskan pembelajaran, menggapai cita-cita, memberi cahaya kepada kehidupan, dan mencerahkan masa depan yang setakat ini masih kelam. bukan kelam kerana aku tak ada peluang belajar tetapi kelam kerana aku masih tidak tahu apakah yang aku mahukan.

Memang aku dari dulu bercita-cita ingin menjadi seorang pegawai perubatan, tapi, bila aku dengar cerita abang sedara aku, akak sedara aku, bunyi mcm susah. and aku takut gak kalau aku fail. tp akak sedara aku kata, kalau amek medical, kita fail pon org ttp respect sebab bukn senang nak pass exam dia. ikot nasib bila time exam.

And then, dari matriks ni kena struggle. pehhh, gila kentang ah weyh matriks, kalau fail, mana mana tak dapat, memang bak kata omputih, Do or Die. haiyaaaa, tapi kenapa aku pilih gak nak masok matriks? sebab kat sana chance aku untk belajar lagi tinggi sebab kat sana, aku tak ada apa apa. laptop takdak, mp3 takdak, memang hidup aku akan dipenuhi dengan study.

Haihhh, enuff dengan pasal study. xD aku akan buat yang terbaik, insyaAllah. doakan aku kat sana. xD

Macam tak ada mood nak buat post pnjang berjela, so, sampai sini je kot. :)

Sekian,
Haziq.
Bakal Warga KMNS,
Bakal pemain bola sepak Liverpool,
Bakal Doktor,
Bakal seorang ayah,
Bakal seorang datuk,
Bakal meninggalkan dunia ini. :)
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.