A night with my friends. :)
Posted on Tuesday, February 7, 7.2.12, Comment [0]
Assalamualaikum.. tak jawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) hari ini, I decided to follow my dad goes to the Masjid Jamek or Masjid Biru kat Larkin sebab ada sambutan Maulud Nabi. so, pergilah. Then, kat sana, jumpa dengan Zarin and Fadhli. :D nasib baik ada kawan, kalau tak, aku sorang-sorang kat masjid tu. Lepas makan, lepas Isyak, Fadhli dapat text daripada Amir Izzat, ajak g lepak-lepak....

So, aku,Zarin and Fadhli decided nak join. :D Aku and Fadhli naik kereta while Zarin bawak motor dia. :D Mula-mula planning nak pergi Osman BBU, then disebabkan diorang ada kerja, terpaksa tukar ke Osman Larkin Perdana. :D thanks to you guys sebab belanja aku dengan Fadh tadi. :D Zarin sampai lambat sikit sebab dia p amek donut kat DD. :D dia kerja sana, so dapat donut free. :D and at last, donut tu aku bawak balik bg adik-adik makan. :D

Kat Osman tu, huhhh.... PENAT!!! bukan apa, penat gelak. Segala apa yang jadi kat situ jadi bahan kitorang. even benda serius macam UPU tu pon boleh jadi bahan lawak. yang tak boleh blah, Fadhli mengadu kat kitorang dia tengah melakukan pencarian awek, so Haiqal bagi ah satu nombor pempuan ni, suruh Fadh kol, Fadh pon kol, nak tahu sapa jawab? minah Indon. hahahahhaa. rupanya tu nombor fon bibik haiqal. hahahha

Tepat pukul 11.15, kami pulang. :D actually, aku xda idea nak tulis apa, so, meraban jelah. :D

Sekian,
Haziq. :D
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.