Nasi Arab. :D
Posted on Tuesday, February 21, 21.2.12, Comment [0]
Assalamualaikum.. tak jawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) sooooooooo, today, hari ini, walaupun kelas motor aku teruk gila, tapi, setiap dugaan itu akan hadirnya nikmat. :D anda nampak title post ini? yeee, nasi arab. nasi yang asalnya dari arab. :D

Nama kedai tadi tu tak silap aku Al-Hanim. nampak kosong jee, aku ingatkan tak sedap, so, nak try lah.Kedai ni bertempat di Larkin Idaman, belakang Maslee, berdekatan tempat servis kereta dan pasarneka SAKAN. nampak dari luar memang WOW! ah. Nampak ada class ah kedai makannya. :D So, aku and keluarga aku pon masuk dalam. :D then kitorang decided nak makan kat meja luar sebab kalau masuk dalam kena bukak selipar. :D

Duduk je, waiter dia datang, and bagi menu . Tengok harga, pergh, RM 15 setiap makanan.  Aku telan je air liur tengok harga. so, order makanan masing-masing, mak and ayah aku share je amakan, and they make a right choice. Nasi dia, mak aihhhhhhhhh, tak terkata banyaknya. ==" memang berbaloi ah RM 15 tu, dengan kuantitinya, kualitinya. servis dia pon ok. Waiter dia, pergh, memang ada class ah. siap bagi penerangan macam mana perbezaan setiap makanan dalam menu tu, kenyang ke tak makannya, sedap ke tak, cara masak. Memang complete ah penerangannya. First time aku tengok mak aku teruja dengar penerangan waiter sesebuah kedai. :D

So, kalau sesiapa nak makan dengan sedap, and kenyang, and berpatutan, pergi lah ke kedai ni. :D anda tak akan menyesal. :D

And then, hee~ doa aku termakbul. walau mungkin aku tak dapat jersi Liverpool, tapi at least mak aku dah belikan aku lagi 2 T-shirt Liverpool Asia Tour 2011. yee, aku tau aku beli kat Reject Shop, so what? Ada jugak kan? ahahahhaa. Dah tu je yang mak ayah aku mampu belikan, alhamdulillah. nak menangis aku bila mak aku bawak balik 2 baju tu. :D katanya, "nah bang, bawak masuk U nanti. :)" aku terkedu tengok 2 baju tu, so, dah cukup 3 baju, then lepas ni kumpul duit, beli jaket pulak. :D then, jersi baru diorang. mwehehehe :3 akanku pakai baju itu dengan bangga bila masuk belajar mana-mana nanti. :D

Baiklah, sampai di sini sahaja,

Sekian,
Haziq. :D
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.