Shopping Barang Sekolah. :D
Posted on Saturday, December 24, 24.12.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. tak jawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) hooooooooyeah. :D hari ini, hari yang amat memenatkan. ==" mula-mula plannya, just nak pergi makan satu family, then ayah hantar aku dan akak aku balik je. then, entah mengapa tiba-tiba ayah tukar plan. dah depa bawak semua satu family pergi shopping barang-barang adik-adik pergi sekolah. bila aku tanya, rupa-rupanya ibu nak tunjukkan akak satu butik baju-baju besar. :D hadoiiii.... ingatkan dah sampai sana senang akak nak cari baju, rupanya sama jee.. baru aku tahu, perempuan, whether saiz diorang ada or tak, memang berejam memilih baju. ==" mula-mula aku join la sekali, ingatkan kejap jee, sekali, lama daa. aku keluar, mundar-mandir dekat depan kedai dah macam penagih dah aku rasa. nasib ah badan besar, kalau tak memang dah macam penagih dah. hahahaha. so, aku tengok jam, dah pukul 9.00, pakerrr, lama gila akak aku pilih baju. bila aku masuk tanya, dia kata jap,jap, belum lagi. hadoiiii. aku tengok atas kaunter dah berlambak baju dia. ==" apa lagi laaaa dia nak beli. haduiii. perepuan perempuan, kenapa baju is such a big deal for you guys? ==" then aku tengok baju-baju kalau longgar takpe gak, ni ketat. ==" haduii. lelaki yang pakai longgar-longgar. ==" tak pe lah, sabar jelaaaaaaa. bila dah nama perempuan, memang memilih, betul tak para wanita sekalian? hahahaha

So, pendekkan cerita, akhirnya, akak jumpa baju dia nak. saiz? tak perlu lahhhh. hahahaha. nanti dia yang bengang. bila dia bengang, mula la godeh fon aku nanti. ==" so, lepas tu, pergi beli kasut adik-adik. yess! nostalgia kedai Bata kat Giant tu. kalau dulu, tiap-tiap kali aku nak beli kasut sekolah, aku tak AKAN pilih pattern dulu. aku pergi ke sales girl and ask her, "kak, kasut yang mana ada saiz 11-13?" then akak tu akan tercengang and cari kasut-kasut tu. hahahaha. itu yang berlaku pada aku tiap-tiap kali nak beli kasut. lumrah hidup manusia berkaki besar. T-T aku TAKKAN dapat pilih pattern kasut, sebab terikat dengan saiz. sedih-sedih. and now, adik aku mewarisi masalah aku. hahahaa. Hilman, sabar yee, memang takkan dapat pilih pattern. kau terima je apa yang ada. :)

So, dalam aku dok sorang-sorang macam tugu tu, aku check handset aku, nak ke taknak aku msej budak tu? dahlah baru form 3, jauh lak tu dia. jauh ke utara. aku ke selatan. ==" so, decided yang taknak text budak tuuu. hahahaha. yeah, bila pikir balik, aku tak tahu apa patut aku buat. yup, bak kata 9GAG, forever alone. T-T penakut tol. haziq,haziq, sampai bila la kau takut nak tegur budak perempuan yang kau suka. =="

uish, cerita dah meleweyh, sebelum meleweyh lagi, kepada budak-budak sekolah, aku yang tengah menganggur ni ucapkan, SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH. :D cherish your school moments while it lasts. :D

Sekian sahaja,
Haziq. :D


You will miss our school and friends when you seperated from them. :) so, cherish it while it lasts. :)
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.