Sekolah. :)
Posted on Tuesday, December 20, 20.12.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. tak jawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) ho yeah ho yeah. lagi beberapa hari dah nak naik sekolah!!! excited gila!!! wait.. wait a minute. ==" aku dah habis sekolah. ok fine. T-T no more excitement beli baju sekolah. no more excitement beli kasut sekolah. haha. and by excitement, maksud aku, kesusahan nak cari saiz baju and kasut. :) haha! and if you can see from my photos, aku memang agak besar. ==" every year, kesusahan tu tak pernah reda. well, baju maybe kurang sebab ada kedai baju saiz besar. :) selalu, seluar ah degan kasut. aku tak faham kenapa, cikgu mesti tak puas hati dengan apparel aku. ==" kata seluar aku tak diterima lah, well, biar ah. dah tak ada saiz, cikgu bukan nak faham. T-T bukan semua cikgu, tapi satu je cikgunya. :) last-last, beliau faham dan biarkan aku memakainya. :)

Itu seluar, kasut pulak lain ceritanya. :D kalau kasut, memang akan menghampakan aku kalau aku ikut mak ayah aku pergi beli/ ok kenapa? bayangkanlah ya, ada ke kasut sekolah saiz 13? ==" well, it's hard to find saiz 13. so apa mak ayah aku buat, tiap tengah tahun, mak dan ayah akan belikan aku kasut baru. :D yelah, bila tengah tahun, mana ada orang beli barang-barang sekolah baru, so, stok saiz besar aku ada. :D yess, these are the excitements yang tak mungkin dapat aku rasa laaagi. :D

Bila fikir balik, rindu jugak aku kat sekolah aku. :) macam-macam kot aku belajar kat sekolah ni. selain pelajaran yang perlu aku belajar, aku juga belajar nak jadi aktif di SMKTU 2. :D Di SKTP dulu aku kurang aktif sebab macam-macam penyakit aku ada. :D Di sekolah ni jugalah aku belajar jadi manusia yang lagi baik. lepas tengok rakan-rakan yang kurang baik. :D haha. korang bukan kurang baik, setiap manusia ada kelemahan kan? so, ambillah iktibar dari diri masing-masing. :D

Di sekolah ni juga aku belajar bergaul dengan insan-insan bernama manusia. :D tak pernah aku sangka aku akan kenal dengan ramai junior aku. :D daripada pendiam dulu, aku dah berubah menjadi talkative. :D dari botak, aku berubah menjadi berambut. eventhough dah berambut, aku masih kekalkan habit lama, iaitu malas sikat rambut. :D

so, sekolah, terima kasih. :D bye-bye dunia sekolah. hi there world outside of school's world. :) nantikan kedatangan Haziq, or insyaAllah, Dr. Haziq. :D

Sekian,
Haziq. :)

p/s : kepada calon-calon PMR, moga berjaya dalam result korang. :)
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.