Satu dah berakhir. :)
Posted on Wednesday, December 7, 7.12.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. tak jawab dosa,, jawab??... :) yes, ujian undang-undang, KNOCK YA!! XD , so, hari ni, aku pergi MyEG  di taman anggerik, kempas. ok fine, dari Mewah tu, kitorang, well, 5 orang je, naik satu van buruk. ==" dugaan-dugaan. ni aku namakan diorang sebab aku tak sempat catchup nama-nama mereka. ==" satu, mamat spek, satu mamat baju putih, satu lagi mamat rambut pnjang n satu lagi Hafiz mamal.(kawan aku). so, kami berlima pon bertolak, ok, dalam perjalanan, hampir dilanggar kereta yang dipandu oleh pemandu tak berhemah. ==" agak sakit hati dengan pemandu tu. =="

So, bila sampai, check nama, Allahu Akbar, Astaghfirullah, berpinar-pinar mata aku tengok nombor giliran aku, 1161. ==" walhal pusat tu baru bukak dalam masa 45 minit SAHAJA. ==" tunggu punya tunggu, aku dengan Hafiz pergi minum-minum di Restoran 1Malaysia. :D haha! well, memang restoran 1Malaysia murah. :D sambil minum, tengok cerita Rise of The Planets Of The Apes. :D yeah man. :D

Habis minum, tengok nombor, baru 0900. ==" ok, sabar, tungu punya tunggu, pukul 2.03 pm baru aku masuk jawab periksa. and guess what??  AKU LEPAS!!! DENGAN CATATAN MARKAH 45/50 DALAM JANGKA MASA MENJAWAB 8 MINIT 22 SAAT. :D hahahahaha. amat puas hati bila tengok result. aku keluar dari bilik dengan senyuman lebar. :D

Segala dugaan, dapat aku tempuhi hari ini. :) kepada Hafiz, aku doakan kau berjaya dalam mengulangi peperiksaan ni. :) kepada Suria, kau tak beritahu aku markah kau berapa. ==" Selasa ni bawak motor kau, aku nak pinjam. :D kepada mamat-mamat se-van dengan aku, tahniah sebab kita semua lulus hari ni. :D

Sekian,
Haziq. :)

p/s : tak sabar nak masuk kelas teori and dapatkan lesen L. :) yeah, sesiapa yang ingin contact aku, kalau tak balas mesej or tak balas misscall korang, aku mintak maaf sebab phone aku dah tiada guna untuk aku. :) mungkin lambat sikit aku balas. ;)


p/p/s : Farhah, kau tak payah nak bangga sangat, aku ambil periksa ni sekali sahaja, kau ambil dua kali, hahahaha, budak buta warna. :D
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.