Makan-makan kali terakhir. :)
Posted on Thursday, December 15, 15.12.11, Comment [2]
Assalamualaikum.. tak jawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) pagi 12 Disember 2011, aku bangun dari tidur. Aku berfikir, ada event penting hari ini, tapi apa ya? ==" aku pun buka laman sosial Pesbuk. :D Yelah, kalau nak tau apa-apa, bukalah Pesbuk, anda pasti dapat jawapannya. then aku ternampak di tab event aku, wargh!! hari itu adalah hari jamuan terakhir kelasku. :D hukhuk. aku pun terus menelefon rakan ku bernama Amir Izzat a.k.a drebar tak berbayar ku. :D yess!! dia sanggup mengambilku pada pukul 3.20. :D terima kasih Amir. :D so, seperti dijanjikan, pada pukul 3.35, dia datang ambil aku. kami ke sana bersama Hafizah,Sabrina,Ummi dan Faiqah naik kereta MyVi. :D huahaha. nasib lah ada kawan ada lesen kereta ni. :D pukul 4 kami tiba di Marissa Burger and Western. :D sampai je, kami disambut oleh rakan bingit kami, Wei Jing. haha. bila lah aku nak dengar Wei JIng punya bingitan lagi. :D so, aku order grilled chicken chop, tapi termakan grilled lamb chop. hamekk kau, melayag RM 10 aku. --' nasib baik sedap. :D

hoho. selepas itu, sesi pertukaran hadiah bermula. :D yess! keychain Blue Angry Bird aku Cikgu Afzam a.k.a guru kelas a.k.a guru Biology aku yang dapat. manakal aku dapat hadiah daripada Wei Jing. :D Thanks Wei Jing for the BIG GLASS. ==" and the HEAVY GLOBE. ==" apa yang aku perlu buat dengan gelas besar tu wahai Wei Jing ku sayang? ==" oh ya, tak lupa, Mithran datang jamuan kali ini!!! :D aku ingat Mith takkan datang sebab dia agak pasif, tapi akhirnya dia datang. :D haha. respek kau Mithran. Guo Dong pon ada. :D sayangnya birthday girl, Sharmilaa tiada. T-T well Sharmilaa, Happy birthday. :) kitorang ingat nak call dia and nyanyi ramai-ramai tapi she's not picking up her phone. T-T yeah, lepas sesi hadiah, sesi ber-cam whore la nampaknya. :D semua yang bawa camera pon start lah dengan round-round ambil gambar kami. :D aku tak ketinggalan gunakan kamera kak Farah kita. :D

pukul 5.30, kami 'dihalau' keluar. haha. tapi bayar dulu laa. :D so, total aku makan di kedai tu adalah RM 11.60 . :D agak murah jugak ah. :D then, lepas habis sahaja bayar, kami keluar dan berbincang nak berjalan ke mana. sebelum tu, kami tanya 2 orang drebar tak berbayar kami iaitu Aishah Karim dan Amir Izzat. :D lelaki semua naik dengan Amir while perempuan satu kereta dengan Cik Aaishah kita. :D well, bukan semua dengan Cik Aaishah, tapi 3 orang tersesat ke kerata Amir iaitu Ummi a.k.a gurlpreng drebar, Haleda, dan Rashiqah. well, part ni aku taknak bagitau sangat sebab something happened. :D hahahaha. Wei Jing tak berhenti ketawa dalam kereta while Haleda tak berhenti bercakap. ==" first time aku tengok Haleda potpetpotpetpotpet. stress kitorang dalam kereta. ==" kamu semua pikirkanlah, 9 orang satu kereta. ==" tak nak macam cramped up lak kan. :D hahahhaa. tapi, best lah, kitorang semua bergelak ketawa dalam kereta. :D semua takut ada roadblock, tapi kami selamat. tiada roadblock. :D

We all decided that we will go to Danga City Mall. So, on the way tu, ada lah pakcik motor ni, lalu sebelah kereta, dua kali pandang kat kitorang. hahahhaa. then,bila tiba di DCM, kitorang keluar kereta jee, semua pelanggan kat situ tengok lain macam. hahahahhahaa. agak sengal la kan. :D kitorang bertemu kembali di level 2 and decided to go play some bowling. :D yang boleh solat, g solat lah. pukul 6.30, kami start main bowling. Fatiha, walau berbaju kurung, dia tetap juara. ==" aku dan Aleeya berkongsi tempat dengan 61 mata. :P Ummi di tmpt ketiga dengan perbezaan 1 mata di belakang kami. :D haha! riuh tempat bowling tu kami buat. :D apa kami kesah, ini hari kami, lepas ni kamu semua bukan jumpa kami lagi. :P

So, after that, kami solat maghrib. :) selepas itu, epic perpisahan, kami bersalaman, bergambar, dan berpelukan. :) ya, kami berpelukan, lelaki dengan lelaki, perempuan dengan perempuan. :D haha. tak salah kan? suasana sedih menyelubungi kami. kawan-kawan, aku harap kita kan bertemu lagi. :)

Thanks for the day. :)

Gmabar, ari lain. :P

Sekian,
Haziq. :D
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.