Futsal Malam-malam and MI4. :)
Posted on Saturday, December 24, 24.12.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. tak jawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) so, selepas hampir seminggu planning dengan budak-budak ni, akhirnya, malam semalam, kami semua bermain futsal bersama-sama. for the first time, kitorang main pada waktu malam. seriously, tak ada beza pon main malam or siang. ==" tapi, sekian lama tak jumpa budak-budak ni, akhirnya dapat jumpa jugak. :D well, planning pukol 9, tapi ada yang semangat sangat sampai pukul 8.40 dah sampai. hahahhahhaha. ada yg lambat sangat sampai pukul 9.15 baru tiba. mula-mula aku dah fikir macam tak cukop orang jeeeee, skali, hamekk kau, berlebih-lebih. hahahahahaha. then abang jaga court kat flatni bole pulak datang lambat, memang sakit hati. =="

pukol 9.30 kitorang setat main selepas kena bersihkan court daripada segala takungan air. ==" dah lah main guna bola padang, hahahahaha, pembawa bola semalam tak dapat datang sebab mak dia tak kasi, so, aku bawak lah bola padang tak ada angin aku. hahaha. yang sepak semua kuat-kuat, hamekk kau, keluar bola tu dari court masuk utan belakang court. hahahahaha. memang satu jam kitorang main penuh dengan cacian,makian, gelak dan ketawa lah. :D Amir Izzat dengan lorongan,kepassingan, keshootan dia, Izwan dengan mengejar gol bagai nak gila, hahahahaha, bila dah huru-hara, tak sah kalau Din and Redza tak bersuara. :D then, lumrah sebagai keeper, tiap2 game, tak sah kepala aku kena tendang dengan bola. ==" kepala aku ni magnet bola pe? hahahahahaa. so, we had a great time last night just bola je slack sikit. ye ah, bola padang, nak tendang takleh kuat-kuat, nanti meleweyh keluar court. :D lain kali kita main lagi ok. :D

Terima kasih kepada yang datang. hahahahaaha. memang berdekah habis malam semalam. :) lagi satu slack, abang amek duit, adoii, pukol 11.15 baru sampai, memang aku bayar RM 30 je daripada RM 45 yang patot kitorang bayar. alah, lagipon memang kitorang main satu jam sahaja. :D tak termasuk kitorang bersihkan court tu, so, adil lah kan? :D

Today!!! AKHIRNYAAAA!!!!! dapat tengok Ghost Protocol. :D nasib baik kau balik kak, kalau tak, memang aku pergi dengan kawan-kawan aku. :P haha!

Sekian sahaja,
Haziq. :D
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.