Teramat banyak. :)
Posted on Tuesday, November 1, 1.11.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. tak jawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) hah, hari ini, hari yang agak banyak kerja bagi diri ini. ==" tadi, sedang aku merayap bersama Ahmad Afiq, macam-macam kerja cikgu mintak tolong. Ini semua gara-gara nak erlepas daripada cengkaman Sir Azlan. hahaha. Sorry sir, I didn't bring your work today. Totally forgot that today we'll have your class.. :D I promise you, tomorrow, I'll pass it up. hee~ macam lah depa baca blog cek ni kan? =="

HOKAY, sedang kami berjalan, aku baru perasan, banyak juga bilik-bilik khas yang aku TAK pernah masuk, conthnya, bilik pendidikan khas, bilik elektrik, bilik enjin, dan banyak lagi. dah setkan dalam minda, pas SPM, nak explore all the rooms. :D siapa nak join? boleh jee.. :D haha.

one of my most nostalgic special rooms is bilik KH. Well, it is also known as Bengkel KH Cikgu Masnoni dimana bengkel ini lah aku belajar KH selama dua tahun. daripada form 2 under Cikgu Iqmal and form 3 under Cikgu Masnoni. Paling aku ingat, time form 2, bila akhir-akhir syllabus, Cikgu Iqmal akan panggil dua orang rakan baik aku, Hafiz dan Amirul sebab diorang selalu fail bila bab-bab akaun ni. :D oh ya, dulu aku ambil pilihan 4 iaitu Perdagangan dan Keusahawanan. Dan sebab aku ambil pilihan ni lah, aku taknak ambil Prinsip Perakaunan time naik form 4. Korang bayangkan lah ya, paper KH nilah satu-satunya paper yang aku meniru dalam PMR. hahaha. ya, aku dan 5 orang lagi rakanku. :D aku percaya mereka masih ingat cara-cara kami bertanya dalam dewan periksa yang dikawal ketat tu. :D hahahahaha. tak akan aku dapat lagi rasa begitu selepas ini.

Bilik ke 2 adalah bilik pertukangan. :D bilik ni memang tak selalu aku masuk, cuma time form 3 je, tapi dia bagi banyak kenangan yang agak sengal dan seronok. Bilik ni kami masuk sebab nak selesaikan kerja kayu untuk PMR. Sepatutnya lah kan, kami kena buat sendiri, tetapi aku lain halnya. Cikgu Saerah yang buatkan. hahaha. kenapa? sebab aku ni tangannya amat ganas, kamu bayangkan, sekali aku ketuk paku tu, terus bengkok. ==" aku pnya sakit hati, pergh, meresap ke dalam jiwa. last-last, mintak cikgu ketukkan. lagi 1, di situ tempat kami semua kenal gergaji jig dan gergaji bulat yang amat tajam dan mesin sander. hahaha. kami semua have fun dalam bermain dengan benda-benda itu. aku seperti biasa, kena lah potongkan kayu-kayu budak perempuan guna gergaji jig sebab diorang takut. hahaha. yang Hafiz plak, suka main dengan mesin Sander, cara dia main, dia letak kayu atas uh, lepaskan dan lihat sejauh mana ia boleh pergi. Mula-mula memang dia je main, last-last, semua join. :D

Ada banyak lagi, dan mungkin aku akan ambil gambar setiap bilik tu, kenangan-kenangan ini hanya akan dapat aku ingati kerana pada ketika itu, kami masih tiada kamera macam budak-budak sekarang. kecil-kecil dah guna kamera DSLR. hahaha.

Ok lah,
Sekian sahaja,
Haziq. :)

Cherish your school life while you still can. You will never go back in time again. :')
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.