O.o
Posted on Thursday, November 3, 3.11.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. tak jawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) dah tak dapat nak kata apa lagi dah. Pejam celik pejam celik, dah nak SPM. haihhh... nak tau lagi berapa hari nak SPM?

10 HARI BHAI!!!!!!!!!
ARGH!
GILA KENTANG!!!!!

OK, huh. kejap sahaja lagi. tup tup, dah nak SPM. dulu awal-awal tahun macam lama je lagi. sekarang, bahahahahahha, memang nak mati. =.=" dah sedia ke aku ni? macam tak belajar je. belajar pon macam masok tak masok. Adoiyaiiiii. Ya Allah, tolonglah aku. T.T 

Eh, lagi 5 minggu la aku ada kat sekolah kan? haa! Ayah! nanti nak bawak kamera boleh??? :D nak rakam kenangan bersama diorang. :D boleh kan?? hee,, alaaa, lagi 3 minggu je dia ada kat sekolah. haihh. dah takda lagi dah lepas ni. T.T

Ok fine. agak sedih la kan. T.T
Nak stadi!
Bye!
:D

Doakan kami berjaya ya. :D

Every failure will lead to succes, IF we know how to lead it to succes. :D
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.