Kenapa?
Posted on Monday, November 21, 21.11.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. tak jawab dosa,, jawab?? pahalaa... :)  Ya, hari ini aku menjawab kertas Pendidikan Islam. :) sebenarnya, agak senang tetapi disebabkan aku punya buku hilang, aku tidak baca Tingkatan 4 punya syllabus. hahaha. tetapi tidak mengapa, terima kasih kepada Tuhan sebab berikan aku satu otak yang suka berimaginasi. xD

Baiklah, bukan ini sebenarnya apa yang mahu aku beritahu dalam entri kali ini. apa yang aku nak beritahu adalah, haha, tadi, salah sorang pengawas peperiksaan tu kan, muka dia sama macam si DIA. :) kenapa Tuhan suka sangat nak masokkan kau dalam otak aku ek? erghh.. terima kasih la sangat kan. T-T

Sekian sahaja,
Haziq. :)

Oh ya, malam ni jangan lupa tonton final Bola Sepak Sukan SEA antara Sang Harimau Muda dan Sang Garuda ya. mari kita sama-sama beri sokongan ke atas Harimau Muda di tanah Garuda. :) moga ngauman kita semua akan menakutkan sang Garuda. :)
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.