It's Getting Closer By The Minutes. :)
Posted on Friday, November 4, 4.11.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. tak jawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) ok fine, everyday aku kira, makin dekat dah rupanya SPM. :) hahaha. awal tahun dulu macam lama lagi je. sekarang, hamek kau, lagi seminggu. haihhhh... takut ada, happy ada, teruja ada, sedih pon ada. macam-macam ada. :D tak sangka aku ni dah nak tinggalkan alam persekolahan. :D kalau ikut kata-kata cikgu dulu, alam persekolahan ini lah alam paling diorang akan kenang, sebab time ni lah, kita akan rasa diri kita bebas. :D walau rasa macam tak bebas, tapi, time kerja nanti lagi gila suasana dia. :D

These are something yang aku akan kenang tentang kawan-kawan aku, bermula dari classmates aku lah, :D

KELAS 5 HIBISCUS. :D

Izatul Hamim Bin Abdul Sani
Ketua kelas yang agak senoneng. :D kalau korang tak nampak 'Bin' uh, korang mungkin akan ingat beliau n perempuan. hahahhaa. kegemaran dia adalah Korea. :D and ambil gambar guna kamera digital dia. :D(bejangkit aku agaknya. =,=") oh ya, benda yang akan paling aku ingat adalah, lawak dia apabila jumpa dengan kitorang or lebih tepat, bila jumpa Aishah, dia akan tanya, "Aishah, bila kau sampai?" dengan muka selamba badak dia, dia teros blah. :D ya, Izat ni pon kawan yang baik dan aku akan ingat kesengalan lawak-lawak dia dalam kelas nanti. :')


Ahmad Afiq Md Hashim.
Ok, he is my Ketua Pelajar Yang Tak Boleh Diharap. :D kenapa aku cakap macam gitu? baiklah, dia adalah ketua pelajar, diulangi, KETUA PELAJAR, tapi, perangai cam sial. :D korang bayangkan lah ya, ada tak KETUA PELAJAR sekolah korang akan berlari-lari di koridor kelas bila cikgu takda? or ketua pelajar yang suka jerit-jerit tak tentu pasal? haihh.. afiq-afiq. harap je dah 17 tahun, tapi perangai cam hape. :D oh ya, dia pon dah ada lesen 'L' for motor, tapi tak reti bawak motor. aku yang kena ajar. =.="

Amir Izzat Bin Musa. :D

Dia adalah anak kepada Cikgu Musa. A thing that I will remember about him adalah telinga dia. :D Dia punya telinga amat capang. :D dan dia adalah seorang penyanyi yang agak berbakat. hahahaha. pantang nampak gitar, dia akan tanya kitorang, "WEYH! NAK LAGU APA??!!" hahaha. apa lagi, konsert ah ramai-ramai dalam kelas. :D and dia punya habit, nak ter-cret setiap pagi. :D hahahahaha. bila periksa je, mesti buat hal, datanglah dia suruh kitorang teman kat toilet. hahahaha.

Chin Jia Hao. :)
Ok Jia Hao, I don't what to say about you. :D But, I'll always remember when every morning, you'll come to me and shake my hand. and I'll ask you about addmaths or chemistry. :D thank you so much for all your help in class.. :) I appreciate it. oh and beliau ini adalh harapan sekolah for Straight A's student. :D

Lim Guo Dong. :O
GUO DONG! hahahaha. A genius in our class.. :D a weird genius actually. :D kalau kitorang tanya dia something, he will answer, "ea, tengok skema jawapan laa. saya tak pandai laaa.." sengal punya GD. tapi apa yang aku respek pasal dia, bila kitorang tak faham, dia akan cuba sedaya upaya tolong kitorang sampai faham. :) paling aku tak boleh lupa pasal dia adalah time kami semua beraya rumah Aleeya, ahahhaa, dia nak makan soto dalam cawan. =.=" sengal. aku dengan baik hatinya ambilkan. :D hhahaha. daripada dia tak makan, terus dia makan, . :D dan semenjak tu, kalau dia nak makan apa-apa, dia akan tanya aku. :D

Loo Wei Jing. :)

Ini budak, bodo punya olang. hahahaha. he taught us some bad words in Chinese and we use it everyday to curse him. :D hahahaa. dia adalah pemegang tali pinggang hitam dalam taekwando. and badan dia amat keras walaupon dia pendek. so, kalau kami nak keraskan penumbuk kami, memang dia ah kena. :D tapi dia tak kesah. :D thanks wei jing for lending us your shoulder when we feel like to punch something. :D oh ya, and lawak dia plaing best dan akan ku kenang, "MITHRAN! MANA KAU?! AKU TAK NAMPAK DIA?! MITH! eh,eh, korang nampak mith tak? gelap sangat la dia tu" hahahahahaha. agak racism tapi kami satu kelas tak kesah. :D

Mithran Reddy a/l Supphahiah. :D
He's the only Indian guy in our class and dia jadi bahan ejekan si Wei Jing. :D dia juga menjadi bahan buli dalam kelas kami. :D tapi, satu ja yang semua orang tak boleh ganti dia, sabar dia tu. walau diejek dan dibuli oleh kami, dia sabar dan sentiasa tersenyum. :) aku akan terus ingati senyuman kau mith. :D

Md Nor Arif Bin Yusof. :D

Anak pak yusof yang agak slow. :D hahahaha. :D dia ni agak slow, sumpah, aku sakit hati bila study dengan dia. aku rasa dah berapa kali aku ulang benda sama, tapi tetap tak dapat. tapi bila dia dah dapat, kalau bleh dia nak bagitahu satu dunia yang dia dah berjaya. :D haha. aku akan ingat segala kutukan dia terhadap Mithran andsegala ke-blur-an dia dalam kelas. :D aku takkan dapat lagi kot kawan se-blur dia. :D hoho. :D

yang ni baru lelaki. :D after this, perempuan! bnyk gila, so aku akan gabungkan korang dalam satu masa lah ye. :D

Aishah Karim,Sabrina,Amira,Faiqah,Aleeya,
5 manusia ini, sentiasa bersama. :D sedih, gembira, mereka tetap bersama. salah satu group perempuan yang aku respek. :D kenapa? sebab selalunya aku kalau nampak satu group kawan perempuan, diorang akan cepat merajuk sesama sendiri. :D tapi diorang ni lain sikit. :) and kalau dalam kelas, kerja diorang nak tau apa? makan, berbual,gosip and ketawa secara lebih-lebih. :D yang kuat makan tentulah Amira yang juga kawan gaduh aku, haha,Mira! aku akan rindu bergaduh dengan kau tiap-tiap hari. :D yang Aisyah pulak, nama je perempuan, tapi macam lelaki. haha. maap cah. :D tapi aku nak ucap terima kasih kat Aishah sebab dia orang pertama yang ajar aku naik motorsikal. :D Sabrina pulak, dia jenis huru hara. :D and dia jugak gembeng. :D sifat macam batu, tapi hati tisu. :D hahaha, thanks jugak kepada Sabrina sebab sering meminjamkan aku Q dia sebagai tempat aku praktis bawak motor. :D

Faiqah! My oldest friend. :D bayangkan, dari darjah 1, satu kelas. :D sampai ke form 5. :D hahaha. elak universiti pon kita sama kan Faiqah? :D memang aku jadi bodyguard kau laa.. :D oh ya, tak lupa juga kepada kembar seiras beliau, Aleeya! hee~ cara nak bezakan, kira bilangan jerawat Aleeya. dia ada lagi banyak jerawat. :D apa-apa pon, aku suka duduk sebelah diorang sebab dapat banyak gosip and diorang juga ada kepakaran dalam subjek masing-masing. :D so, aku tumpang sekaki study dengan diorang. :D

Kaalusha a/p tak tahu. :D

Dia baru masok sekolah ni tahun ni. :D so, i don't have anything to say about her except 1. :D hahha, sorry for the everything that I had done that is wrong towards you. :D n thanks for the muruku. :D well, one thing, she's great in making continous writing. :D



Sharmilaa,Erny,Hafizah,Zhi Qian

4 orang ni aku taktau nak cakap apa. :D Sharmilaaa, my good friend, she's always checks my karangan. ==" and thanks to her, selalu lepas bila Sir nak marah pasal grammar mistakes. :D Erny, ergh, mulut dia, hahaha, bingit gila. :D tapi, hoho, aku akan rindui muut bingit dia sebab kitorang selalu rijek bila dia bingit-bingit :D Hafizah, whoo! genius gila budak ni. :D hahahaha. :D Zhi Qian, chinese dame kat kelas. :Dsatu-satunya chinese girl dalam kelas. :D

Aisyah Nadia,Rashiqah,Natasha,Azura,Haleda,Faridah,Fatiha. :)

Mereka semua ni, memang popular di kalangan cikgu. :D and dalam kelas, mereka memang suka berkaraoke. :D Natasha ni dah digosipkan dengan Arif sebab 2 2 asal daripada belah Utara Malaysia. :D dulu, diorang memang susah nak belajar, tapi sekarang, I am proud of You Girls. :D dah makin pandai sorang-sorang. :D tapi, still dengar korang menyanyi sambil buat latihan kan? hahahaha

Farah Nabila Bt Abdul Kadir

Anak Encik Kadir yang amat lah inocent. :D Farah, thanks for lending me your Canon 550D everytime there's something happeening in our school. :) Farah ni nampak je innocent, tapi bila dia marah, hamekk kau, syaitan dia keluar sampai satu kelas senyap. :D

Ummi Habibah Binti Mohd Zaya
Si kecil molek yang amat kiut(kot). well, dia, adalah seorang yang sama jawatan dengan aku. and dia amat suka berusaha. :) dan aku jeles dengan si capang sebab dapat pikat dia. hahaha. dah macam beauty and the beast dah. :D sori Amir. :D hahaha. ummi, thanks sebab buat semua kerja yang sepatutnya aku buat dan thanks for all the photostat sepanjang 2 tahun ni. :D

Last but not least,Najiha. :D

Anak arwah encik Musa ni, orangnya walau kasar, tapi hati baik. :) Jiha, thanks sebab bagi aku pinjam Mus kau. nghee~ :D and aku mintak maaf lau ada salah silap kat kau. :D



tapi, yang aku tak dapat lupa, bila tiap-tiap kali loceng akhir berbunyi. Semua akan berlari-lari balik rumah. hahaha. I'll miss you guys. :) nanti aku upload gambar-gambar diorang ye. :D

Sekian sahaja,
Haziq. :)

You all fill my day with laughter that I will never have after this. :) Keep going forward, and we'll see each other again sooner or later. :).
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.