Bila dah tak ada kerja. :')
Posted on Sunday, November 6, 6.11.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. tak jawab dosa,, jawab?? pahalaa... :)

Bila dah tak ada kerja, macam ginilah jadinya. bukak web sana sini (yang tak sepatutnya aku tak bukaklah. :D) then, tergerak hati aku nak bukak satu web ni. web ni aku suka tapi lama tak bukak sebab sedang busy staduyig for SPM. :D hahahaha. poyo gila ayat. :D But then, lepas aku bukak web tu, aku teringat seseorang. haha. aku pon bukak lah blog dia, dengan harapan dia ada update, tapi, harammmm. :D hahahahaha. tak apa lah, aku browse la kat bahagian history tu, check satu entri ke satu entri. Walau dia tak update dan kebanyakan entri dia tak ada kena mengena dengan tajuk dia, =.=" tapi aku tetap baca. hahahaha. agak kelakar la jugak sebab dapat baca side dia yang sengal tu. ok fine, aku rindu saat-saat dengan dia. Y.Y aku rindu bila dia kejut aku awal-awal pagi seawal 3 pagi sebab dia kata "nak jadi doktor kena bangun awal, sebab ada on call". tak jadi aku nak marah dia haritu. :')

Tak salahkan lelaki nangis? hahahahaha. sengal laa. harap muka pecah rumah(yeke?? =.="), tapi hati cepat koyak macam tisu. =.=" awak awak, ejen 007, hee~ ingat lagi panggilan awak. suka sangat dengan nombor 7 ye? :') awak, kalau awak baca, saya nak minta maaf atas segala kesilapan saya selama ni. :) minta maaf banyak-banyak. Kalau awak baca. mimpi lah kau haziq dia nak baca. awak, saya nak hantar mesej, tapi ibu dah ambil phone. kalau lalu FB, hahahaha, harapan lah kan nak tunggu dia balas. so, walau awak marah saya tulis pasal awak dalam blog, tapi ni je kot cara yang tinggal untuk saya stay connected dengan awak. hahahahaha, ayat tak boleh blah. :)

(Bukak mp3) Setitis air mata mula jatuh mengalir lembut di pipi, terkenang sewaktu kau dahulu, sering mengupdatekan diriku dengan lagu-lagu yang baru. lagu-lagu yang berada dalam mp3 ini pon 90% daripada yang kau suggestkan. Terkenang ketika kau takut nak masok bilik kau yang gelap sorang-sorang, lalu kau telefon aku minta tolong berbual sambil kau melangkah masuk ke dalam bilik, bila kau buka lampu, dengar lampu kau yang bunyi macam mat rempit, hahahha. terkenang bila kau start nak merepek, terkenang bila kita berlumba motor(walhal dalam SMS je kot), terkenang ayat-ayat akhir kau suruh aku belajar baik-baik. :') Sumpah, aku rindu kau. hahahahahhaa. apahal? lelaki pon tak boleh main rindu-rindu? ingat perempuan je boleh? Lelaki pon ada hati la. :)

hahaha. nouvo LC lawan 135LC, sape menang? last-last aku menang. hahahaha. 135LC white dengan gold kan warna motor idaman kau? siap pakai helmet KHI. hahaha. x')

Hee~ teringat bila komputer kau masuk virus, punya gelabah, aku pon gelabah sama. hahahahaha. ingat tau, sentiasa update antivirus tu. :') pesanan ikhlas ni.

Aku dah lupakan kau? harapan ah. :) tak mungkin kot. :) sebab kau selalu muncul di mana-mana aku berada. lagi-lagi di sekolah. ==" tolonglah, jangan anggap aku ni macam stranger, sakit tau tak? ya pon, lau lalu depan aku, senyum lah sikit. ni tidak, berpaling muka. haihh. nasib-nasib. =,=" moga kau bahagia lepas ni. :)

Sekian sahaja,
Haziq. :')

lagi 2 minggu ea aku ada masa? haihh. boleh tak ni?

You never know unless you try. Learn from your experience. :)
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.