Angels and Demons of My Class. :D
Posted on Saturday, November 5, 5.11.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. tak jawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) As I promised. :D these are the pictures of the angels and demons in my class. :D
Dari kiri : Arep,Aku,Amir Izzat

Aleeya                               Amira

Sharmilaa. :)

Mithran, susah gila nak cari gambar mamat ni. =="

Loo Wei Jing            Kaalusha

Lim Zhi Qian. :D

Afiq                     Jiha

Izat, alaa, tak nampak muka. T.T

Izat, akhirnya aku dapat gambar muka kau. :D

dari kiri : Faridah,Haleda,Farah,Aishah Karim,Faiqah,Amira,Rashiqah

Kaalusha pening dengan budak-budak ni. :D


Ummi, Hafizah,Najiha,Sabrina



Yang berkemeja adalah Chin Jia Hao. :D

Guo Dong, ni je gambar kau yang aku ada. =="

Lepas ni, mungkin aku takkan jumpa korang lagi. Maafkan aku kalau ada buat salah dalam kelas. aku takkan nampak lagi Izat berlari bila loceng akhir berbunyi. Takkan nampak lagi Amira,Faiqah,Aleeya,Aishah,Sabrina berlari pergi ke kantin waktu rehat. Takkan nampak lagi kesengalan Arif. Takkan aku nampak lagi Astro Amir Izzat, Takkan bertanya lagi kat budak-budak genius like GD,CJH and Hafizah, takkan dapat guna Mus Jiha lagi, takkan dengar nyanyian group karaoke depan kelas lagi, takkan dapat makan dalam kelas dengan korang lagi, takkan dapat lari daripada Sir Azlan bila tak siap kerja dia, Takkan dapat main sahibba chopp dengan Afiq lagi. dan macam-macam lagi. aku akan merindui saat-saat kita semua bersama. Ingat planning tahun depan, lepas pergi kerja kahwin Cikgu Isma, kita pergi Desaru, :D bwat konvoi 29 kereta. hahaha. :D

Sekian sahaja,
Haziq.:')

Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.