WOW. O.O
Posted on Saturday, October 29, 29.10.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. tak jawab dosa,, jawab?? pahalaa... :)

WOW! sedang aku menyelak kalendar 2011, aku ternganga, tercengang, terkedu, bagai dihempas seribu satu perasaan, ada gembira, ada duka, ada juga sedih. :) kenapa? meh sini cek beritahu, tau tak, SPM lagi 2 minggu? nghee~ yup, 2 minggu. dan aku rasa, aku tak banyak belajar minggu-minggu sebelum ni lagi-lagi kimia sebab aku BENCI kimia. NOKTAH. tapi, kena je la belajar sebab kalau nak masok mana-mana yang berkaitan sains memang kena ada kimia. T.T ok fine, aku sedih.

Gembira dan takut bercampur baur di dalam hati ini. gembira kenapa? yelah, selama ni aku mengira hari bla nak habis sekolah, akhirnya, impian tercapai. :) takut? brrrrrrrr. yela! SPM ni! bak kata calon-calon yang lepas, ini penentu kerjaya kita nanti. T.T tajut woo nak jawab paper exam. T.T menggeletar badan cek.

well, sedih? hmmm, yelah, lepas ni, mungkin akan terpisah dengan kawan-kawan yang banyak isi hari aku dengan gelagat mereka yang mencuit hati. lagi satu, haihh, dah tak ada dah saat-saat aku tunggu dia depan pagar sekolah, tunggu dia masuk sekolah. :') aku tinggal lagi seminggu je sebelum budak-budak sekolah lain cuti. haha, lagi seminggu je. T.T

ok lah, dah tau lagi dua minggu, apa lagi? STUDY LA! XD

sekian sahaja,
Haziq. :D

Setiap pertemuan akan ada titik perpisahan. Sematkanlah kenangan bersama mereka di hati, supaya mereka sentiasa hidup di dalam diri ini. :)
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.