(T.T)
Posted on Monday, October 31, 31.10.11, Comment [2]
Assalamualaikum.. tak jawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) ok fine, today maybe one of my saddest day ever. why? well, today, kitorang ada majlis watikah perlantikan pengawas bagi sesi 2011/2012. well, dengan ini, secara rasminya, saya bukan lagi Penolong Ketua Pelajar Lelaki. hahahhaa. well, on the bright side, I didn't have to be the 'contoh' to all students. ==" contoh la sangat aku ni kan. 

by the way, untuk semua pengawas sesi 2011/2012, aku ingin mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada kamu semua kerana berjaya menjadi sebahagan daripada keluarga lembaga disiplin sekolah. Bukan senang nak masuk ya, jadi, apabila amanah telah diberikan, tolonglah, saya merayu, tolonglah menjaga amanah itu dengan sebaiknya. jangan pecah amanah. pantang aku kalau orang pecah amanah ni. ==" 

Untuk semua pengawas sesi 2011 yang bersama Afiq, Aku, Sabrina, Ummi, Ariff, Sharmilaa, Amiruddin, Afizah, Aisyah, Huda, Aktiqah, dan Fahmie, aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada kamu semua kerana SUDI memBANTU dalam apa jua majlis yang perlu kita kendalikan. Satu teguran untuk para pengawas lama, tolonglah, aku merayu, tolonglah bantu kamu punya AJK-AJK tertinggi tu. Jika mereka minta bantuan, kamu semua wajib bantu dan JANGAN buat muka bodoh je. well, itu yang apa aku nampak tahun ni. tu sebab aku tegur. Kamu semua juga tolonglah ajar adik-adik yang baru dilantik menjadi pengawas yang berdedikasi, bukan pengawas yang malas dan hanya memakai gelaran PENGAWAS untuk glamour sahaja. :)

Kepada yang baru dilantik, jangn takut jangan gentar, :D budak-budak tu kecik je. sebesar mana pon mereka, segangster mana pon mereka, nampak pengawas, semua lari bagai kena kejar hantu. :D haha. mintalah tunjuk ajar kakak-kakak dan abang-abang kamu yang garang-garang tu. :D nasihat, buat baik kepada semua pelajar, buat baik bukan seperti biarkan diorang ponteng or perkara-perkara seangkatan dengannya, tapi biarlah ada perhubungan yang baik sesama rakan, percayalah, ia akan menguntungkan kita. :D

ok lah, sampai sini je kot, moga berjaya. :D
sekian,
Haziq. :D


Kita tidak akan hargai sesuatu selagi kita tidak merasa kehilangannya. :)
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.