This Week So Far. :)
Posted on Wednesday, October 19, 19.10.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. Xjawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) ok fine.. :) minggu ni, macam-macam kot yang erlaku. xD part-part yang aku rasa nak kongsi, akan aku kongsi, part yang tak mahu aku publishkan, lantak aku lah ya.. :D

First thing first, minggu ni aku rasa otak aku dipenuhi dengan admaths. hahaha. kamu semua bayangkan lah ya, setiap hari aku menghadap addmaths. tak ke tepu otak ini. XD for the first time ever, aku rasa addmaths semakin senang.. ya Allah, terima kasihlah sebab memberi aku kesenangan didalam mempelajari one of the hardest subject that I had learned. xD aku hargai sangat, syukur sangat. bila cakap pasal addmaths ni, teringat esok ada periksa addmaths ULANGAN. dah macam SPM betul da. bila gagal, kena ambil periksa ulangan. haahaha. tapi aku amat banga dapat cikgu-cikgu yang sentiasa bagi semangat kat aku and selalu bantu aku. walau mereka selalu marah aku, tapi aku ingat pesanan ibu aku, "ibu dan ayah marah sebab sayang abang, tak ada sebab lain." bagi aku, cikgu-cikgu aku pon lakukan benda yang sama. so kepada rakan-rakan lain, kalau cikgu marah tu, janganlah kecil hati, mereka memarahi kita kerana mereka sayangi kita. so, am I ready for tomorrow?? absolutely not.. xD hahaha. aku akan try the best.

Second thing, a private thing that keeping me sad through this week.. T.T

Third thing, AKAK BALIK! thats mean aku boleh tengok wayang. well, dah tentunya real steel menjadi pilihan. xD so, aku nak bersiap, ADIOS AMIGOS!
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.