Telefon Bimbit. :')
Posted on Thursday, October 27, 27.10.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. Xjawab dosa,, jawab?? pahalaa... :)

Awak,
boleh tak saya nak jadi telefon bimbit awak?
saya nak jadi telefon bimbit awak yang akan selalu bersama awak setiap masa,
di mana jua awak berada.


Awak,
boleh tak saya nak jadi telefon bimbit awak?
Telefon bimbit awak yang awak sentiasa dengarkan,
tidak kira awak di dalam apa jua keadaan.


Awak,
boleh tak saya jadi telefon bimbit awak?
Telefon bimbit yang awak akan gunakan,
untuk menyimpan seribu satu kenangan.


Awak,
boleh tak saya jadi telefon bimbit awak?
telefon bimbit yang akan awak gunakan,
untuk mendengar suara orang yang tersayang.


Awak,
boleh tak saya jadi telefon bimbit awak?
Telefon bimbit yang akan awak semak,
setiap kali awak rasa keseorangan.


Awak,
boleh tak saya jadi telefon bimbit awak?
Telefon bimbit yang akan perdengarkan,
perdengarkan segala irama dan melodi kesukaan awak.


Awak,
kalau boleh saya nak sentiasa bersama awak,
saya nak sentiasa awak ingatkan saya,
seperti awak buat terhadap telefon bimbit awak. :')


Nukilan : 17


baiklah, inilah terjadi bila dah tiada kerja sangat. =="
get a life Haziq. =="

Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.