Perasaan Bercampur baur. :)
Posted on Thursday, October 13, 13.10.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. Xjawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) selesai sudah majlis yang ditunggu-tunggu. aku dah tak tahu nak cakap apa dah. Tengok tajuk pon korang tahu kan?? hahaha.. mula-mula memang havoc la kami buat dewan tu, dewan tu dah macam kami yang punya. walhal, kerajaan punya. xD perjalanan hari ini agak best lah. Sebelum ni mungkin kita tak pernah bertegur sapa, mugkin kita bergaduh, mungkin kita bergelak tawa, hari ini, kita menangisi sesama sendiri, kita memaafkan sesama sendiri, kita berpelukan dan kita gelakkan diri kita sendiri. :)

Majlis graduasi memang best and havoc blagi-lagi dapat batch macam budak-budak ni. apa cikgu cakap bukan nak dengar, main hentam bedal je. Macam-macam karenah yang dapat aku tengok. tapi yang paling hebat Ketaro ah.. hahaha.. dia boleh pusingkan lengan tangan tu.. ==" ada yang main jalan je, ada yang taktau nak buat apa.. hahahaha.. agak kelakar la kan. :D aku dah tak boleh cakap apa da, secara tuntasnya, amat best dan kelakar.. :)

well,, macam orang tua cakap, bila dag bergelak tawa, mesti ada menangis. :) selepas tamatnya majlis graduasi, ada majlis salam restu.. haha.. MAK AKU DATANG!!! hahahahahaha.. memang menangis la aku.. tak apa, macam DIA cakap, kalau menangis for keinsafan, dapat hapuskan dosa.. wah, banyak dosa aku terhapus.. haha. then, aku pon duduk dengan Fahmie, Zarin, Azman, Acap, Arep, aku cakap dengan Fahmie, "bro, kau bayangkan kita reunion lagi 10 tahun, mesti macam gini kan?? havoc-havoc.. xD"  hahaha.. tiba-tiba dia cakap "bro, mungkin macam gini, tapi semua ke ada?? time ni lah kita nak bersama-sama. lagi 10 tahun?? macam semua ada je.. boleh ke kita cari diorang lagi??
"
 bila pikir balik, betul la jugak.. haha.. aku harap aku tak lost contact dengan korang semua. dengan tiba-tiba, mati kami berair lagi tadi.. terus cikgu ROS, Cikgu Idzat datang and tenangkan kitorang.. hahaha.

Gambar?? hahahahahaha.. nanti lah.. aku tak habis edit and etulkan mana yang tak betul lagi.. :) bila ada, aku kasik.. thanks to Farah sebab bawak kamera tu lagi.. :)

Sekian sahaja, aku nak nangis lagi.. :)
17.. :)
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.