Untitled no 5
Posted on Saturday, September 10, 10.9.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. Xjawab dosa,, jawab?? pahalaa... :)

Aku tahu aku siapa,
aku tahu diri ku ini tak berguna,
aku bukan insan yang hebat belaka,
aku tiada apa yang ingin aku banggakan.

aku tiada rupa,
otak aku pun tak sehebat mana,
mulutku berdiam sahaja,
semuanya serba tak kena.

aku halimunan,
tiada siapa nampak aku disini,
aku bagai tidak wujud,
di dalam lautan beribu manusia.

tetapi,
aku ada impian,
aku ada cita-cita,
akan aku cuba mendapatkannya,
walau apa jua yang akan ku hadapi.

aku tidak memerlukan rupa,
apa yang perlu aku ada ialah otakku,
akanku menguatkannya,
tidak kira apa jua keadaannya.

kamu disana,
nantikan kehadiranku,
aku akan melunas janjiku padamu,
nantikan kehadiranku..

hasil nukilan : 17..
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.