Pertama kali kita bersua.. :D
Posted on Saturday, September 17, 17.9.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. Xjawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) ok fine... di sini saya mengisytiharkan saya ridu blog ini dan saya sedang tiada kerja so I made up my mind to update this blog.. :D It hav'nt been updated for what, 2 weeks?? hahaha.. gila kentang punya lama.. :D so, tengah xda kerja ni,, tiba2 datang idea nk buat ape tah.. :D so, enjoy.. :D

Petama kali kita bersua,
aku di dalam uniform pengawas,
begitu juga kau,
yang berada di dalam kelas.

Pertama kali kita bersua,
aku sedang melakukan kerja,
namun bagiku itu semua,
hanya takdir dariNya yang menemukan kita berdua.

Pertama kali kita bersua,
aku melihat senyumanmu,
aku berdiri kaku,
masa bagai berhenti ketika itu.

Pertama kali kita bersua,
aku mengenalkan diriku,
kau hanya tersenyum,
meninggalkan tanda tanya didalam otakku.

Pertama kali kita bersua,
bayangan wajahmu sering meniti di benak fikiranku,
aku berjanji pada diriku,
akanku mendapatkan namamu.

Setelah namau ku dapat,
nombor telefonmu aku meminta,
mula-mula kau tak rela memberi,
akhirnya ia berada dalam genggamanku.

namun itu semua sudah berlalu,
kini kau tinggalkan aku,
aku keseorangan tanpa teman,
aku keseorangan tanpa haluan.

Dalam diam kau meninggalkan aku,
dalam diam juga aku menyimpan rindu,
dalam diam tiba-tiba kau menghubungiku,
Dunia ini bagai aku yang punya ketika itu.

Kini aku tidak lagi keseorangan,
kerana aku tahu,
walau kita terputus hubungan,
kau sentiasa mendoakan aku.

Pertama kali kita bersua,
walau sudah jauh waktu itu,
namun aku masih mengingatinya,
seperti semalam pertama kali kita bersua..

Hasil taipan : 17 .. :)


Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.