Gembira tak terkata.. :)
Posted on Friday, September 30, 30.9.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. Xjawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) ya, haritu, aku sedih. hari ini, aku gembira. :) well, many reasons for me to be happy today.. :D

1.Sejarah.. :D

well, as you all knows, saya amat lemah dalam subjek Sejarah.. well, selama ni, hanya dapat B or C sahaja.. tapi, kali ini, dalam peperiksaan percubaan, aku telah berjaya meletakkan sebiji A di sebelah Sejarah aku.. :) walaupon hanyalah A-, tetapi aku tetap happy. :) well, bukan hanya aku sahaja erjaya mencatatkan "sejarah" diri aku, malah kawan aku sorang ni, namanya Loo Wei Jing, dia tak pernah LULUS subjek ni, tapi kali ini, dia berjaya meLULUSkan dirinya.. :D satu kelas termasuk Cikgu Aini Faiz,cikgu sejarah kami gembira sebab akhirnya dia berjaya LULUS. Wei Jing, congratulations. aku berharap kita dapat cipta sejarah time SPM nanti.. :) kamu semua bayangkan, bila kami dapat tahu dia LULUS,satu kelas bangun and give him a really big clap.. hahahaha. memang havoc gila ah kelas time tu. dah tak kira siapa yang dapat A+ tapi tengok Wei Jing lulus or tak. :)

2. Addmaths.. :)

Hari ini, saya revise kembali addmaths.. :) setelah sekian lama buat latihan, akhirnya aku berjaya memahamkan segala konsep dalam admaths ni.. :D ok, thanks to Cikgu Nor Al'Fatihah sebab sentiasa ingatkan aku tentang kesilapan sengal aku ketika pemindahan nombor-nombor tu. well,, bila satu side ni '+', bila pindah ke sebelah side akan jadi '-' kan?? bagi kamu semua itu senang tapi bagi aku, itulah kesilapan aku. selalu lupa nak letak simbol yang betul.. T.T well, cikgu, doakan lah ye saya takkan ulangi kesilapan tu di SPM nanti.. :)

3. Akhirnya.. :)

Akhirnya, aku dapat ucapkan GOOD LUCK pada dia.. :) well, terpaksa face to face sebab phone da kne rampas.. :) hahahaha.. yelah, walau time aku cakap tu dia xpandang aku pon, tapi at least dia berhenti bila aku panggil and datang ke arah aku.. :) sakit dada bhai time dia datang ke arah aku.. hahahaha.. hape daa.. SS pnye budak.. =.="

dah, ni je kot. kalau ada lagi, aku update lagi. :D tak update lama sebab yelah kan, calon SPM, so stadi kne banyak.. :D

k, chow dulu, nak menonton cerita ABDUCTION bersama kakak n adik-adik ku.. :D

yang benar,
Haziq.. :D

p/s: da addicted dengan game Plants vs Zombies.. :D


Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.