Xde keje pnye pasal.. :D
Posted on Monday, August 15, 15.8.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. Xjawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) wee~ seorang budak form 1 iaitu Farisha telah mencabar aku.. :D cabarannya,, ntah lah,, tp ni apa yg aq da buat..  

Aku tidaklah seperti Bilal Bin Rabah yg memiliki kesabaran yang tinggii.
Aku tidaklah seperti Khalid bin Khuwailid yang mempunyai semangat juang yang tinggi.
Aku tidaklah seperti Salahuddin Al-Ayubi yang mampu menguasai dunia ini.
Dan aku tidaklah seperti Khulafa' Ar-Rasyidin,, pemimpin-pemimpin yang disegani.

...Aku ini hanyalah lelaki biasa.
Aku perlukan ilmu agama.
Aku perlu membaiki akhlak.
Aku ingin menjadi seorang kahlifah yang beriman di dunia ini.

Harapan akan menjadi tujuan.
Impian akan menjadi kenyataan.
Islam akan menjadi tumpuan.
Semoga Allah pun dapat berkenan.

Aku hanya boleh merancang
Semua kembali kepadaNYA.
DIA YANG MAHA KUASA.
DIA YANG MAHA PERKASA.
Hanya redha yg diharap dariNYA.

Allahu Akbar,.
ENGKAU-lah Yang Maha Besar.
Moga koang hayatinya.. :)
Yang Benar,,
Haziq.. :D
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.