Tidur.. :)
Posted on Monday, August 22, 22.8.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. Xjawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) wee~ anda semua suka tidur?? tipu lah kalau anda tak suka tidur.. hahaha.. kenapa hari ini saya hendak pos tentang tidur?? hmm,, cerita sebenar akan saya beritahu di penghujung post ini.. :D

baiklah,, kamu semua tahu tentang tidur kan?? tidur inni banyak berikan kita manfaat.. :D sebagai contoh,, bila kita tidur, kita akan berehat. otak kita akan berehat sebentar daripada kerjanya seharian mengakses data-data yang telah kita hantar. dengan ini, kita akan mati sementara.tahukah kamu bahawa ketika kita tidur, kita boleh dikategorikan sebagai mati?? ya! kenapa ya?? haaa,, ini kerana, ketika kita tidur, otak kita akan automatik mati. jadi, tanpa otak, kita tak akan ble bergerak dan "hidup". yeah.. so kita akan berehat dengan sempurna ya.. :D otak kita perlukan rehat seoptimumnya 7jam sehari.. :D

ok fine, enough with the skema n straight to the point.. hahahaha.. td kan, ,saya n kelas saya ada gerak gempur fizik paper 1 n paper 3.. :D so,, malam semalam,, saya xboleh tidur and I, as a good student, decided to read the physics book.. burn the midnight oil la kataka.. so,, tidur pon dalam kol 2.. kol 5 da bgon 4 having my sahur.. xsempat tidor, pas sahur, tros g sekola.. so,, kat sekolah, sambong mentelaah buku fizik aq.. huhu.. masok kelas,, dalam keadaan mamai,, aq jawab paper 1.. bila siap,, ape lg, ,aq check la kn..

aq ni plak,, org yg mmg suke check kejap jee,, so dalam bebeapa kali check n da puas ati,, aq tgk jam,, "oh, lama lagi, bole lentok jap" aq pon baring2,, tiba2,, tertidor.. dalam sedap aq dibuai mimpi,, tiba2,, ZUPP! satu libasan rotan yg agk kuat hinggap kat bahu aku.. aku teros terbangon, dan dalam keadaan mamai,, aq tgk pengetua aku sedang sebat kawan aq yg tertidor gak,, iaitu Arep.. haha.. dia tgk aq n arep,, dia tanya "soalan fizik ada brape??" aq pon jawab "50 cikgu.." "awak berdua, check 50 kali, kalau cikgu Hanizah cakap awak berdua ada salah, n xbetol semua 50 soalan, awak berdua kne denda dengan saya.." maka dia pon blah begitu sahaja.. aq dalam keadaan mamai "!@#$%!& mati aq.. ==" " hahaha

so,, 2 all budak Tasek 2,, jangan tidor time pkse.. nnty kne cm kitoang yee. :D



sekian sahaja,,
Haziq.. :D

p/s : doakn kami berdua yee.. :D takot nieh.. :D
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.