Perkara yg xsepatotnya berlaku... =="
Posted on Friday, August 5, 5.8.11, Comment [0]
Assalamualaikum n salam sejahtera. :D hahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha.ok.. puas aq ktawe.. haha..*jangan sambong agi!!* ok2,, haa,, nk tau nape den gelak semacam??

haa,, semalam,, saya pergi sembahyang Isya' berjemaah,, ye la kn,, nk dapat pahala lebih... tiba sahaja di surau,, saya pon teros lah amek wudhu'.. :D saya pergi surau dgn adik Saya yg plg kecik iaitu Ilmam a.k.a Baby.. :D dari kecik sampai la ke besar kitoang pggl dy Baby sbb dy yg bongsu.. :D bila dia masok je surau,, hahaha,, kawan2 dy sume pggl,, "ILMAM!!", "ILMAM!",, ok,, bg saya,, kerja nk menengok2 dia kat surau da abes.. haha.. n baru mukadimah,, part yg ag kelakanye,, baru nk start.. pada pukol 8.29,, azan Isya' berkumandang... abes je azan,, mcm biasa,, kitoang pon smbhyang sunat Rawatib.. :D kawan adek saya pon ajak dia smbhyng Isya'..

Ilmam : eh,, ni bukan smbhyg Isya' laa..
Kawan : eh,, dah laa,, ko tgk abg2 uh smbhyg...
Ilmam : mmg lah,, tp ni smbhyg sunat...
Kawan : ye laa,, tp dapat pahala kn??
Ilmam : mmg dapat pahala,, tp kn namanya sunat,, ko da sunat ke?? aku belom..

hahahaha,, di atas ini ialah perbualan adik aq n kawannya.. :D haha,, bg aq,, betol la dioang pnye semangat nk dapat pahala uh,, tp yg xboleblaa,, ayat adik aku yg menyamakn solat sunat dgn sunat.. hahaha. dik,, sunat ni xwajib dibuat tp lau buat lg bagos.. lau sunat yg 2,, biasa kita dengar berkhatan yee.. lainkali,, jgn kompius lg.. :D aq nk tergelak dengar perbualan uh time semayang sbb dioang berbual betul2 blkg aq.. yela kn,, adek msti la nk ikot abg dia pergi mana2 ye x?? :D







lg 1,, ini berlaku semasa terawih.. rakaat ke 4.. :D aq berada di saf ke 3.. manusia yg bertanggungjawab berada di saf keempat n di belakang aq.. :D semasa imam sedang rukuk,, beliau dgn tak sengaja telah melepaskn satu sendawa yg agk kuat.. hahaha.. terkejot aq.. tp,, disebbkn xnk buat org uh bengang,,aq pon biakn jee.. :D

so,, kawan2,, tolooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooong ajkar adik2 kamu ttg perbezaan SUNAT dan KHATAN... :D n tolooooooooooooooooooooooong jgn sendawa kuat2 bila solat.. haha.. kesian jemaah lain nnty. :D

yg benar,,
Haziq.. :D

p/s : sambil tulis,, tgk SCREAM 4.. :D agk best yee.. :D
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.