Malang Bertimpa-timpa...
Posted on Wednesday, August 17, 17.8.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. Xjawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) huhuhu... sakit sakit hati.. >_< ko tau x,, aq ni dah nk SPM?? huhu.. aq nk stadi laa.. xnk lagi ponteng-ponteng... huhu.. sengal ah.. T.T xpasal2 je arini aq terlepas lagi stadi addmaths, terlepas gerak gempur kimia yg amat "BEST". kenapa mest jadi pada aku?? huhu..

Roh : Astaghfirullah kamu ni haziq,, kan Allah bg dugaan tu sbab nk kuatkn kau..
Haziq : tp, tp, tp, knape kat aku?? orang lain xda pon..
Roh : ko ckp org lain xda?? lau takat ko punye uh,, sikit jela,, mcm gula kat dalam nasi,, org xnmpk pon..
Haziq : thanks roh,, huhu,, ada ag yg ag terok rupanya.. Astaghfirullah.. Ya Allah, kuatkn lah hambaMu ini.. T.T

haaa,, nk tau knape?? pagi td,, dalam pukol 5.00 pagi,, saya seperti biasa bangon untuk bersahur.. masa bangon tu,, kpale da mamai,, tp,, mb da biasa, so xhiraukan sangat lah... pas mkn,, aq minom *tu pon nk bgtau ke??* haha, then,, aq pon masok bilik balik nk rehat jap sebelom bersiap ke sekolah... tanpa ku sedari, mata aku terlelap... tiba2,, aq bagai dikejut oleh seseorang, aq tgk phone,, ASTAGHFIRULLAH!! da 5.35!!! *bg koang awal kot, bg aq da lmbat sbb adeq aq mandi kalahkn perempuan..* aq pon bergegas amek tuala kat luar,, tros g mandi,, sedang hepi2 mandi,, tiba2,, BADAN AKU TERSENTAP! KEPALA SENONENG! PILI AIR PON AKU TAK NAMPAK! AQ TEROS DUDUK DAN BERFIKIR SEMENTARA. KEPALA AKU BERPUSING-PUSING. AKU MERASA SEPERTI AKU INI BERADA DI AWANGAN.


Beberapa minit aku duduk, da ok.. aq pon sambong mandi, tros klua,, sedang aku berjalan,, simtom2 tadi datang.. aku masuk bilik ibu aku,, cakap dengan beliau. Beliau kata "sejak ko sendawa kuat2 uh,, ibu tau,, ko mmg nk kne migrain,, dah2,, g pkai baju biasa,, g rehat.." aq terpikir sejenak,, MIGRAIN??!!! Sejak bila la pulak aku dapat penyakit ni,, nk mkn ubat,,, PUASAAA... so,, rehat jelah.... xpasal2kn aku xpergi sekolah harini?? huhu..

so,, pas buka nnty, nk mkn ubat n berharap esok da ok.. esok,,,, oh ye, GEMPAK GEMPUR SEJARAH dan ENGLISH... i hate sejarah.... HAHA.. DOAKN KESIHATAN AKU YEE.. :)

yang benar,,
Haziq.. T.T

p/s : hikmah tak pergi sekolah hari ini = terlepas perhimpunan rasmi yang agak memenatkan saya setiap minggu.. :)
Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.