....
Posted on Friday, August 26, 26.8.11, Comment [0]
Assalamualaikum.. Xjawab dosa,, jawab?? pahalaa... :) ok,, sejak dua menjak ni, aku selalu teringat kat dia.. ==" sumpah, aku risau tentang kptsn periksa dia.. hmm,, xpe lah... hahaha.. dada amat sakit bila teringat kat dia.. ==" xpelah,, HAZIQ! KO NK TRIAL LAAAA!!!! lupa lak.. hahaha.. lupakn dia sementara.. stadi dulu.. ok,, tadi kami semua diarahkan untuk pndah ke dewan.. well,, aq nk nangis laa.. sumpah.. sayang aku kat kelas lama uh.. kitoang da bwat mcm mcm dalam kelas uh.. da lawa dah.. pastu kne pindah kpd budak2 form 3.. T.T

PERINGATAN KEPADA PELAJAR2 3 HIBISCUS, JAGA KELAS KAMI BAIK-BAIK. KALAU ADA CACAT DAN CELA SBB KAMU SEMUA YANG BUAT, ADA YANG MINTAK PENAMPAR AKU.

well,, time nk pindah mcm excited gila sbb ingt dapat satu dewan ngn gen2 yg lain,, skli,, pemikiran ku meleset sama sekali.. kelas aq, kelas 5Hibiscus diletakkn or bak kata farah nabila dicampakkan ke dewan yang ke 2 iaitu di tingkat atas... wuu,, nk pkse pon nk kne menapak ke atas.. T.T xpelah...

JB241A142!!! ANGKA GILIRAN SPM AKU...


mula2, aq xtau angka giliran aku tp last2 dapat gak tahu.. time pmr aq dapat tmpt yg tgh2 tp, time spm ni,, aq dapat blakang skali. :D amat best.. n org di sebelah aq adalah izat, kawan aq yg amat hebat dalam sejarah.. :D so,, izat,, siap sedia 4 sejarah nnt.. :D tiba-tiba rasa xsabar nak trial.. :D tp, ,raya tp raya.. :D

well, ,td cikgu bg taklimat 4 percubaan nnty.. :) mcm2 cikgu pesan.. cikgu, thanks 4 all the pesanan.. sumpah, aq mcm xsedia lg nk percubaan.. ==" bila aq tgk dak2 form 3 sme nanges sbb kptsn teruk, aq yg kecut perut.. trial aq nnty susa sangat ke?? xpe, aq akn bersedia. tp xtau bila aq nk start blaja,, sbb koang bayang kn la ye,, sape dapat blaja lau kne beraya dr pagi sampai petang?? sedare bukan sikit2, tp seraata jb ngn batu pahat aq ade sedare.. ==" pastu, bila da jumpa ngn sepupu, mmg xingat dunia ah.. nmpk lagi laptop akq kat uma, pergh,, mengancam nyawa.. lau kat kampung, internet dioang lg laju, lagi ah menggila aq pakai.. T.T

bukan bermaksud aq terus lupakan trial,, x.. aq still blaja.. hahaha.. tp, kalau kptsn terok, mmg kne berhenti ah semua ni.. T.T so, aq amat berharap yg kptsn aq xbrape terok... huhu.. kepada calon pmr, jgn bersedih dgn kptsn yg koang dapat, ni nk bg pengajaran supaya pmr bwat lg baik n kalau boleh, yg terbaik.. :) kepada kawan - kawan seperjuangan, mai kita tajamkn pedang, tebalkan perisai, siapkn haiwan tunggangan kita, dan marilah kita mara ke dewan peperiksaan dengan semangat yg jitu, xlupa juga ilmu yg penoh di dada.. :D

ayat beriye.. =="

aq nk letak gamba, tp gamba yg aq buat uh kat pc,, mls nk transer, nnty lah aq letak.. :)

k,, sekian sahaja,
Haziq.. :)

p/s : kepada cikgu-cikgu terutama Cikgu Afzam (cikgu biology),Cikgu Hanizah(cikgu fizik),Cikgu Putri(Cikgu kimia),Cikgu Isma(Cikgu BM), Sir Azlan(Cikgu BI), Ustaz Fahmie(Cikgu PI), Cikgu Aini(Cikgu SJ), Cikgu Al'Fatihah(cikgu math n addmaths), saya ingin memohon maaf atas segala kesalahan saya sepanjang cikgu-ckgu mengajar saya. saya tahu saya ni dah banyak guriskan hati cikgu lagi2 Sir.. :D so,, maafkan lah saya.. :) n restulah dan berkatilah dan halalkanlah segala ilmu yang telah cikgu-cikgu beri kepada saya.. :)



Lots Of Love


Landlord|Bloggers|Post|Follow


Screaming!


Selamat Berbual. :D


You'll Never Walk Alone





History Lesson

Created By : Haziq17.